Kul med kameran på fickan

I går blev det mörkt innan jag plockade upp kameran. Var tvungen att gå till affären för att köpa lite mat.

Den här första veckan med fotoprojektet – att fota en bild om dagen – har varit riktigt rolig! Det är inspirerande att tvingas tänka på vad jag ska fota under dagen. Det gör mig mer närvarande. Det tvingar mig också att våga pröva mig fram, att inte ha så stora krav. Det är ju jag själv som väljer vad jag fotar! Pröva själv så kanske du också känner den härliga närvarokänslan!

Så här kan det se ut på Öckerö en kväll i november. Mörkt och tomt.

 

 

Leave a Reply

