Manmade?

I dag är det grått och trist igen med skyfall med jämna mellanrum. Riktig november. Projektet med 365 foton har varit igång i nästan två veckor. Det är fantastiskt roligt och inspirerande. Jag har fotat det jag sett på mina promenader runt ön. Så enkelt har det varit. Så nu är det dags att ta nästa steg och göra något mer än bara gå omkring och fota det jag springer på. Den kommande veckan ska jag ge mig själv ett uppdrag. Vad tror du om att varje dag fota något med rött i? Färg är ju kul och inspirerande. Se på denna med blått till exempel. Visst är bären vackra när de hänger kvar sent in på hösten då löven redan fallit till marken?

Pröva själv att fota färg!

 

Leave a Reply

