Nu väntar nya spännande projekt

Gott Nytt År till er alla! Jag hoppas att ni hade det lika bra som jag under de sista dagarna av 2011. Vi hade en fantastisk ledighet. Mellan stormar, löptävling och träffar med släkt och vänner fick vi gjort en massa som blivit liggande. Det känns härligt att det nu ligger ett helt år framför mig med nya spännande projekt och idéer. Här några bilder från ledigheten.

Några dagar före jul hängdes det här julgranspyntet upp i granen utanför mitt jobb. Annorlunda.

Nä, det här är inte snö. Det är stormskum…

Ujujuj, vad det blåste. Och mörkt var det mitt på blanka dagen…

Det blev en fin avslutning då Hanna och Johan sprang Sylvesterloppet, 10 km i Göteborgs innerstad.

Lina vaktade hunden medan Hanna och Johan sprang. Snart var Hanna i mål och för första gången slog hon Johan med över två minuter! Nu har varken han eller jag en chans längre. Heja Hanna!

Leave a Reply

